VAIN de Fisher Amelie


Daca cautati o poveste despre o fata cuminte,timida,care a fost ranita de cineva in care avea incredere,doar ca sa-si dea seama ca nu e pe atat de vulnerabila pe cat se credea si descopera o fire putenica si se indragosteste de tipul care o ajuta sa se regaseasca,bla,bla bla...atunci n-o sa va placa povestea mea.

Pentru ca a mea nu e ca orice poveste.Nu e in genul "Acum ca te-am gasit,pot face orice/Nu sunt inteleasa de nimeni,dar intr-o buna zi ma vei gasi irezistibila".De ce? Pentru ca,daca tot sunt sincera cu voi,eu sunt cu adevarat o vrajitoare.Nimic la mine nu poate fi salvat.Ma folosesc de prieteni,ma droghez si sunt dependenta de sex.Sunt cosmarul fiecarei iubite si fantezia fiecarui barbat.

Numele meu este Sophie Price...Iar aceasta este povestea mea,care arata cum am ajuns de la fata invidiata de toata lumea la fata ce n-o mai doreste nimeni. Si n-as schimba asta pentru nimic in lume.

Goodreads

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu